تحقیق برنامه راهبردی در رونق گردشگری
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 بهمن 1397
بازدید : 445
نویسنده : کیا فایل

تحقیق برنامه راهبردی در رونق گردشگری

 

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق - , Image result for word 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 12
برنامه راهبردی در رونق گردشگری صنعت گردشگری در جهان، امروزه در حالی به‌عنوان مهم‌ترین بخش درآمد زایی بسیاری از کشورها محسوب می‌شود که در آمد حاصل از این بخش طبق آمار به‌گونه‌ای کاملا نابرابر تقسیم می‌شود. صنعت گردشگری در جهان، امروزه در حالی به‌عنوان مهم‌ترین بخش درآمد زایی بسیاری از کشورها محسوب می‌شود که در آمد حاصل از این بخش طبق آمار به‌گونه‌ای کاملا نابرابر تقسیم می‌شود. به‌طوری‌که ۵۰ درصد از درآمد حاصل از این صنعت تنها به ۷ کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا ، آلمان و اتریش سرازیر شده و مابقی کشورها تنها به ۵ درصد درآمد حاصل از صنعت توریسم اکتفا می کنند، و ایران در این میان با تاکید بر چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری بر آن است سهم خود را از بازار جهانی گردشگری در سال ۱۴۰۴ با جذب حداقل یک و نیم درصد تعداد گردشگر بین‌المللی (۲۰ میلیون نفر) به ۲ درصد درآمد صنعت توریسم جهان برساند. با نگاهی بر چگونگی صنعت توریسم در آلمان به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این عرصه در سطح اروپا، برخی از سیاست های راهبردی این کشور را که می‌تواند راهکارهایی پیش روی صنعت توریسم کشورمان قرار دهد از نظر می‌گذرا نیم. صنعت گردشگری در آلمان- به‌عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا - در سالهای اخیر همواره با روند رو به رشدی روبه‌رو بوده است. این کشور هم اکنون با برخورداری از ۶هزار و ۱۳۵ موزه، ۳۶۶ سالن تئاتر، ۳۴ پارک مخصوص گذران اوقات فراغت؛ ۴۵هزار زمین تنیس، ۶۴۸ زمین گلف، ۱۲۲ پارک طبیعی – ملی، پیست ۱۹۰هزار کیلومتری پیاده‌روی و همچنین پیست ۴۰هزار کیلومتری دوچرخه سواری یکی از بزرگترین کشورهای توریستی در جهان محسوب می شود. طبق آخرین آمار منتشر شده از مراکز گردشگری این کشور میزان درآمد حاصل از بخش گردشگری آلمان در سال ۲۰۰۸، ۳۵۰ میلیارد یورو ارزیابی شده است، که این رقم در ۱۰ سال آینده به ۵۷۲ میلیارد یورو افزایش خواهد یافت ...

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , حقوق , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق برنامه راهبردی در رونق گردشگری، گردشگری،رونق گردشگری،صنعت گردشگری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG